Wednesday, September 12, 2007

despre ele

Dom'soara cu lalele galbene n-a venit la fantana.
Ea zice ca n-a putut, eu sper ca a uitat, dar stim amandoi ca n-a vrut sa vina.
Fetele vor sa te tii dupa ele, le-ncanta ca alergi disperat sa le faci tot felul de servicii, dar isi pierd interesul.
Nu era un date, ne intalneam sa discutam despre un proiect, dar se pare ca trebuie sa mai lucram putin la teambuilding. Deci eu o sa ma fac putin mai indiferent, ca vad ca numai asa merge, iar ea, sper, o sa fie mai putin mofturoasa.
Si eu n-o sa-i cer sa-mi pozeze si ea n-o sa-mi ceara albume, flori, picturi, ciocolata, stampile, timbre, expozitii, fratiorul, cainele si alte prostii.
All clear?

1 comment:

Anonymous said...

Andutzule, cati ani ai? Nu stii ca fetelor nu le place cand esti patetic? Pai vezi? Daca o invitai la Sprite in loc de ceai, poate ai fi inteles. Cat despre "o sa fiu mai indiferent"... aia se face, nu se spune, ce dracu'?

Vocea din reclama la Sprite